Iskolai adatlap

A Clonlara iskola 1967 óta működtet egy magániskolát, amelyet a diákok naponta látogatnak. 1979-ben azért alakult a Campuson Kívüli Program, hogy rendelkezésére álljon a diákoknak az egész világon. Mind az épülethez kötött, mind a Campuson Kívüli Program óvodás kortól az érettségiig nyújtja szolgáltatásait. A Clonlara Campuson Kívüli Program az Accreditation International (Ai), Middle States Association of Colleges and Schools (MSA-CESS) és a National Council for Private School Accreditation (NCPSA) által teljes körűen akkreditált.
A Clonlara iskola oktatási megközelítését egy különleges és sajátos filozófiai elv vezérli. Minden Clonlara diák személyéhez igazodó oktatást kap, amelyet egy Clonlara tanulókísérő vagy tanár, a diák maga és a szülő vagy egy mentor együttesen alakítanak ki. A tantervi anyagot és gyakorlatokat a diák személyes céljai, tanulási képességei és érdeklődése szerint válogatják.
A 2012-13-as tanévre 43 diák iratkozott be a nappali tagozatos iskolába, 20-an az általános iskolai, és 23-an a középiskolai évfolyamokba. A Campuson Kívüli Programba 709 diák iratkozott be, megközelítően kétharmaduk a középiskolai évfolyamokba. A diákok az Amerikai Egyesült Államokból és további 31 országból származnak, közöttük: Ausztria, Belgium, Csehország, Dánia, Dominikai Köztársaság, Egyesült Arab Emirátusok, Egyesült Királyság, Ecuador, Finnország, Franciaország, Ghana, Görögország, Hollandia, Izrael, Írország, Kanada, Kína, Magyarország, Mexikó, Mikronézia, Namíbia, Németország, Olaszország, Omán, Portugália, Szaud Arábia, Spanyolország, Svájc, Svédország, Uruguay.
A 2013-as végzős évfolyamban 119 diák tanult. Az érettségizők más és más érdeklődést követnek és minden érettségi bizonyítvány azt az utat mutatja be, ahogy a diák felkészült, hogy elérje a kitűzött célt. Mivel minden diák más tanulási tervet követ, nem rangsoroljuk a diákokat, és nem végzünk statisztikai összehasonlítást közöttük. A Clonlara Iskola továbbá nem használ megkülönböztető jelzéseket a tárgyaknál (pl. emelt szintű, haladó vagy gyorsított) kivéve abban az esetben, ha azt a tárgyat a diák egy másik intézményben és ilyen megkülönböztető jelzéssel teljesítette.

A Clonlara iskola nem diszkriminál faj, vallás, hitvallás, bőrszín, nem, nemzetiség vagy etnikai származás szerint a diák oktatásáról és felvételéről való döntés során.
A Clonlara diákok főiskolákon folytatják tanulmányaikat, üzleti, sport, művészeti vagy katonai pályára készülve.

Itt egy lista azon főiskolákról és egyetemekről, amelyekre a közelmúltban érettségizettek felvételt nyertek (a lap jobb alsó részén található).
 
Itt olvashatók a Clonlara Iskola érettségi követelményei.

 

A különböző értékelési módok közötti megfeleltetés (Az érettségi bizonyítványhoz csatolt dokumentumban (Transcript) foglalt információk)

Értékelési rendszer
 Értékelés 
Betűs fokozat
Százalékos megfelelője 
Pontok szerinti megfelelője 
10 A 93-100% 4.00
9 A- 90-92% 3.67
8 B+ 88-89% 3.33
7 B 83-87% 3.00
6 B- 80-82% 2.67
5 C+ 78-79% 2.33
4 C 73-77% 2.00
3 C- 70-72% 1.67
2 D+ 68-69% 1.33
1 D 63-67% 1.00
0 D- 60-62% 0.67



Információ a félévekről: A Clonlara diákok szeptember 1-től augusztus 31-ig szerezhetnek kreditpontokat. A bizonyítványhoz csatolt dokumentumon (transcript), a Félév oszlop alatt az időszakok kerülnek megjelölésre. “Félév 1” a szeptember-decemberi időszakot jelöli, “Félév 2” a január-májusi időszakot, a “Nyár” a június-augusztusi időszakot.

Információ az előző iskolákról: A diák előző iskolái a dokumentum végén kerülnek megjelölésre, a látogatás sorrendjében. Az átvett kurzusokat egy vagy több *-gal jelöljük meg. Egy * azt jelenti, hogy a listán az első iskolából nyert kreditpontról van szó, kettő * azt jelenti, hogy a sorban a második iskolából, stb.

Hírek, események

További információra van szüksége?

Figyelmébe ajánljuk a programról írt rövid ismertetőt vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

A Clonlara koncepciójának köszönhetően még a tanulásért kevésbé lelkesedő diákok is elkötelezett, motivált tanulókká válnak!

A Clonlara a diákok és családjuk rendelkezésére áll mindenféle igényt kiszolgálva a társadalmi sokféleség jegyében; többek között faji, etnikai, nemi, szexuális irányultságbeli, vallási, korbéli, családi állapotbéli vagy anyanyelvi különbségektől és speciális nevelési igényektől függetlenül.

Ai NCPSA MSA-CESS